A rolleresek és a gyalogosok haladnak át leginkább a piroson
Egy friss felmérés szerint messze az elektromos rolleresek hánynak leginkább fittyet a közlekedési lámpák piros jelzésére.
Egy friss felmérés szerint messze az elektromos rolleresek hánynak leginkább fittyet a közlekedési lámpák piros jelzésére.
A helyszínről egy nőt és egy férfit is kórházba szállítottak.
A sofőrt nem zökkentette ki az sem, hogy itt-ott piros volt a lámpa.
Az esetet egy autós fedélzeti kamerája rögzítette a Budafoki út és a Bertalan Lajos utca kereszteződésénél.
A rendőrség vizsgálja az esetet.
A Blaha Lujza térnél akart átkelni az úton egy gyalogos akkor, amikor piros volt számára a lámpa. Elütötte egy érkező motoros, aki később belehalt a sérüléseibe.
A stílus maga az ember – jegyezte meg a Magyar Közút.
Indiában egy új ötlettel kívánják felvenni a harcot a folyamatosan dudáló sofőrök ellen.
A székesfehérvári esetre nincs épeszű magyarázat.
A fekete Saab sofőrjének rossz a lelkiismerete, ezért nyilvános levélben kér elnézést a szerencsére baleset nélkül végződött kihágásért.
A városi kisautó sofőrje a felvétel tanúsága szerint vagy nem ismeri a KRESZ-ben foglalt szabályokat, vagy egyszerűen csak nem kívánja betartani azokat.
A felvételen látható közlekedési kihágásért komoly pénzbírságot kaphatott volna a sofőr, ha van a közelben egy rendőr.
Több mint 370 kirakatablakban dolgoznak hiányos öltözékben a nők, Femke Halsema, Amszterdam első polgármestere – korábban a zöld párt vezetője – szerint azonban ez nem illik egy modern város arculatához.
Egyesek mintha csukott szemmel vezetnének.
Székesfehérváron is működik így egy lámpa.
A rendőrség arra figyelmezteti a 471-esen autózókat, hogy az ott kihelyezett forgalomirányító lámpa nem dísz.
Nekik aztán hiába mondják, hogy a piros az tilos.
Az új technológia révén jelentősen csökkenthető a piros lámpánál történő várakozási idő, a károsanyag-kibocsátás. És nem mellesleg a stressz is.
Ilyen az, amikor a sofőr nem tiszteli eléggé a hatalmas tömeget a nagy sebességet és a kanyar ívét.